"> Begeleiding groep – Stichting Zorgloos

Begeleiding groep

groeps-activiteiten

In groepsverband activiteiten ondernemen is natuurlijk hartstikke leuk. Samen met elkaar lachen, leuke verhalen met elkaar delen en nog veel meer. Bij Stichting Zorgloos hechten wij waarde aan activiteiten organiseren in groepsverband. Dit wordt namelijk als heel prettig ervaren door de deelnemers.

Bij Stichting Zorgloos bieden we ruimte voor verschillende activiteiten. Enerzijds is er de mogelijkheid om te genieten van de meer rustige activiteiten. Denk daarbij aan een heerlijke groepswandeling door het bos. Geniet zo van de prachtige natuur en laat u verbluffen door al het moois dat de Nederlandse bossen te bieden hebben. Tijdens een wandeling kunt u ook leuke gesprekken voeren met andere mensen. Bent u niet zo’n wandelaar? In dat geval kunt u natuurlijk ook gezelschapspellen spelen. Van ouderwetse spelen, zoals ganzenbord, tot de meer moderne spellen. Alles is mogelijk, want we hebben een legio aan spellen in onze collectie! Rustig een filmpje kijken met een groep filmliefhebbers behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden.

Bent u creatief aangelegd? Ook uw creativiteit kunt u volledig bij ons ontplooien! Denk daarbij aan bloemschikken, of het maken van leuke kerstukjes. Maar ook uw kooktalenten kunnen naar voren komen. Gezellig samen koken met meerdere mensen is natuurlijk hartstikke gezellig. Daarnaast is er ook nog ruimte voor zang en muziek. Bent u liefhebber van leuke muziek en wilt u eens samen zingen? Wanneer u activiteiten in groepsverband gaat verrichten is dat natuurlijk ook mogelijk.
Bovendien organiseren we bij Stichting Zorgloos ook nog eens regelmatig excursies. Voor ons is het belangrijk dat u zoveel mogelijk geniet. Om die reden liggen de activiteiten dus ook niet vast. We zijn ons namelijk bewust van het feit dat mensen divers zijn en iedereen andere voorkeuren heeft. Om die reden staan wij ook altijd open voor eigen inbreng en suggesties. Op die manier kunnen we het nog aangenamer maken voor iedereen.